O tym jak aplikować o wsparcie z platformy Start In Podkarpackie będzie można się dowiedzieć podczas spotkania online, które już 29 października organizuje Kielecki Park Technologiczny. O swoich doświadczeniach opowiedzą również startupy, które z takiej pomocy już skorzystały.
Podczas wydarzenia przedstawione zostaną wszystkie szczegóły dotyczące aplikowania do projektu „Start In Podkarpackie”, a także startupy, które z sukcesem przeszły proces inkubacji i otrzymały blisko milionowe wsparcie z Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Ponadto prowadzący odpowiedzą na wszystkie pytania, szczególnie w zakresie wypełniania wniosku do projektu „Start In Podkarpackie”.
Program spotkania:
09:30 - Łączenie uczestników
09:45 - Powitanie uczestników i przedstawienie gości
10:00 - Prezentacja projektu Platformy Startowe Start In Podkarpackie
10:15 - Prezentacja startup`ów
11:15 - Sesja pytań i odpowiedzi
12.00 - Zakończenie
Rejestracja na spotkanie: https://app.evenea.pl/event/startinpodkarpackie-meet-up-online-kpt
Miejsce: Platforma meetingowa Zoom - link zostanie udostępniony przed spotkaniem
Uwaga! Liczba uczestników jest ograniczona.
Start In Podkarpackie to Platforma Startowa, w której można otrzymać pomoc w stworzeniu fundamentów biznesowych swojego pomysłu na innowacje produktowe czy usługi. Indywidualnie dopasowany program inkubacji oraz specjalistyczny pakiet usług pozwalają stworzyć rentowny model biznesowy, zamienić pomysł w działający prototyp oraz otrzymać możliwość dofinansowania do 1 mln złotych na rozwój swojego biznesu w ramach konkursu Rozwój start-upów w Polsce Wschodniej. Za realizację projektu w województwie świętokrzyskim odpowiada Kielecki Park Technologiczny.