Nabór na stanowisko komendanta Straży Miejskiej w Kielcach

Komisja Konkursowa, w wyniku przeprowadzonego konkursu, nie rekomendowała żadnego z kandydatów do objęcia funkcji Komendanta Straży Miejskiej. Z tego powodu Prezydentka Kielc, Agata Wojda podjęła decyzję o ogłoszeniu kolejnego naboru na to stanowisko.

W odpowiedzi na ogłoszony nabór wpłynęło 6 ofert. Po dokonaniu analizy dokumentów aplikacyjnych pod kątem zgodności danych zawartych w aplikacjach z wymogami formalnymi określonymi w ogłoszeniu, 4 kandydatów zakwalifikowano do następnego etapu.

Po przeprowadzeniu rozmowy kwalifikacyjnej Komisja uznała jednak, że kandydaci nie spełnili oczekiwań wymaganych przez pracodawcę na danym stanowisku pracy.

W Biuletynie Informacji Publicznej został już ogłoszony kolejny konkurs.

Do głównych zadań komendanta Straży Miejskiej w Kielcach należeć będzie zarządzanie całokształtem działalności Straży Miejskiej w Kielcach i reprezentowanie jej na zewnątrz, nadzór nad realizacją ustawowych zadań Straży Miejskiej, kierowanie sprawami związanymi z działalnością finansową i administracyjną jednostki oraz dokonywanie czynności z zakresu prawa pracy wobec pracowników Straży Miejskiej.

Kandydaci muszą posiadać wykształcenie wyższe magisterskie oraz minimum 5-letni staż zawodowy, w tym 3 lata na stanowisku kierowniczym. Wymagana jest również nienaganna opinia oraz niekaralność.

Termin dostarczenia zgłoszeń mija 29 sierpnia br. (włącznie). Dokumenty należy składać w zaklejonej kopercie z dopiskiem „Nabór na Komendanta Straży Miejskiej w Kielcach” w siedzibie Urzędu Miasta Kielce, pok. 148, w godz. od 7.30 do 15.30 lub przesłać pocztą (decyduje data wpływu do Urzędu Miasta Kielce) na adres: Urząd Miasta Kielce, Rynek 1, 25-303 Kielce z dopiskiem: „Nabór na Komendanta Straży Miejskiej w Kielcach”. 

Więcej informacji w ogłoszeniu zamieszczonym w Biuletynie Informacji Publicznej

Powrót na początek strony