Nowa kampania wizerunkowa Politechniki. Filmami zachęca do studiowania

Ich bohaterowie budują mosty, pozyskują zieloną energię, pracują w branży IT, tworzą podwaliny polskiej i światowej gospodarki. Łączy ich jedno – są absolwentami największej technicznej uczelni w regionie. W ramach projektu „Akademia Absolwenta” powstało na początek pięć filmów. Ich zadaniem jest pokazanie młodym ludziom, że po studiach na Politechnice Świętokrzyskiej świat stoi otworem.

Filmy będą udostępniane na stronie internetowej uczelni oraz na kanale YouTube „Akademia Absolwenta – Politechnika Świętokrzyska”.

- Nasza uczelnia może się poszczycić absolwentami, którzy obecnie zajmują bardzo wysokie pozycje, są prezesami, dyrektorami znaczących firm znanych nie tylko w naszym regionie, ale też w Polsce i na świecie – powiedział rektor Politechniki Świętokrzyskiej prof. Zbigniew Koruba. – Nie raz słyszałem jak nasi absolwenci z dumą opowiadali, że kończyli Politechnikę. Wtedy zrodził się pomysł, żeby zrobili to przed kamerami.

Na początek powstało pięć filmów, ale w planach są kolejne. Poszczególne odcinki będą publikowane w najbliższych tygodniach.

- Postawiliśmy na media społecznościowe oraz Internet, bo właśnie tam swoją uwagę kierują młodzi ludzie. Chcemy pokazać, że studiowanie na Politechnice Świętokrzyskiej daje możliwości rozwoju oraz zdobycia dobrze płatnej pracy. Zapraszam uczniów w mury naszej uczelni – mówi prof. Zbigniew Koruba.

Podczas inauguracji kampanii oficjalni Ambasadorzy kieleckiej uczelni mówili, że z perspektywy czasu widzą, że studia na Politechnice Świętokrzyskiej to był bardzo dobry wybór. Podkreślali, że gdyby mieli wybierać jeszcze raz, to postawiliby bez wahania na uczelnię w Kielcach.

Wszyscy mają też kilka podpowiedzi dla młodych ludzi – zdobyta na studiach wiedza z pewnością zaowocuje, warto postawić na naukę języków obcych i nie trzeba szukać daleko, bo Kielce i region świętokrzyski dają możliwości rozwoju kariery zawodowej.

- Ta kampania uświadomiła nam, że żyjemy w regionie, w którym jakość życia zależy od nas samych. Kampanią zwracamy uwagę na związki pomiędzy uczelnią a otoczeniem. Nie ma nic lepszego niż pokazanie, że jesteśmy dużym zespołem – powiedział dr. inż. Sławomir Luściński, przewodniczący Zarządu Stowarzyszenia Absolwentów Politechniki Świętokrzyskiej.

Powrót na początek strony