W związku z wprowadzeniem stanu epidemii oraz w trosce o zdrowie i bezpieczeństwo mieszkańców Kielc, zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 16 maja 2020 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii, Urząd Miasta Kielce – od poniedziałku 25 maja 2020 r. pracuje nadal w trybie wewnętrznym.
Do zadań realizowanych przez Urząd, zalicza się w szczególności sprawy z zakresu:
- Rejestracji w Urzędzie Stanu Cywilnego;
- Ewidencji ludności i dowodów osobistych;
- Pomocy społecznej;
- Świadczenia usług komunalnych;
- Wydawania praw jazdy, dowodów rejestracyjnych i innych dokumentów komunikacyjnych;
- Administracji architektoniczno-budowlanej;
- Ochrony środowiska.
Załatwianie wszelkich spraw odbywa się wyłącznie po uprzednim kontakcie telefonicznym z pracownikami Urzędu Miasta oraz umówieniu się na konkretną godzinę i dzień spotkania w Urzędzie Miasta Kielce.
Przywrócenie bezpośredniej obsługi obywateli z zachowaniem odpowiednich rygorów sanitarnych planowane jest od dnia 1 czerwca 2020 roku.
Kontakt z Biurem Obsługi Interesantów:
tel. 41-36-76-009, 41-36-76-099 (Rynek 1)
tel. 41-36-76-509 (ul. Strycharska 6)
mail: boi@um.kielce.pl
Wykaz telefonów do wszystkich Wydziałów UM
Książka telefoniczna Urzędu Miasta Kielce
Informujemy również, że wszelkie wnioski oraz dokumenty, stanowiące uzupełnienie złożonych wniosków, można składać za pośrednictwem tradycyjnej poczty, bądź elektronicznie: przez ePUAP lub e-mailem (dokument, zgodnie z KPA, musi być opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym).
Informujemy, iż od dnia 25 maja 2020 roku zaczną biec terminy administracyjne.
O wszelkich zmianach, dotyczących funkcjonowania Urzędu, będziemy informowali na bieżąco za pośrednictwem oficjalnej strony internetowej www.um.kielce.pl.